Toyota Tundra Forums banner

1 - 3 of 3 Posts

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I have a strange issue.. I've checked the fuses but I can't find one blown.. Here is my senario.

None of the three ceiling dome lights work (whether they are on Door or ON setting)
The timed lights that are usually underneath the console in the front aren't working
The lights in the doors of the second row aren't working, but the front doors are.

This all worked yesterday.

Could a fuse look good but still be bad? I have checked a couple with an Ohm meter.
Is there an inline fuse I could have missed?

I'm open to any suggestions..

Thanks

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #2 ·
I also just realized that the Clock on the Center dash below the Stereo and controls resets to 1:00 every time I've turned off the car and then start it.. I'm assuming it has to be a fuse somewhere or a fused line.. Anyone have any ideas?

Thanks,

·
Registered
1 Posts
[QUOTE = "ghouseholder, publicación: 1530886, miembro: 193229"]
Tengo un problema extraño. Revisé los fusibles pero no encuentro ninguno fundido. Aquí está mi senario.

Ninguna de las tres luces de techo de techo funciona (ya sea que estén en el ajuste Puerta o ENCENDIDO)
Las luces temporizadas que generalmente están debajo de la consola en la parte delantera no funcionan
Las luces de las puertas de la segunda fila no funcionan, pero las puertas delanteras sí.

Todo esto funcionó ayer.

¿Podría un fusible verse bien pero seguir siendo malo? He comprobado un par con un ohmímetro.
¿Hay algún fusible en línea que pudiera haber pasado por alto?

Estoy abierto a cualquier sugerencia ...

Gracias
[/ CITA]
Hola encontraste la solucion? Tengo exactamente el mismo problema, si pudieras ayudarme te lo agradecería ...

1 - 3 of 3 Posts